Select Page

Kommunikasjon

Når all kommunikasjon skjer muntlig – hva ble egentlig sagt? Ulik oppfatning om hva som som er avtalt, mellom deg som kunde og utførende håndverker kan medføre at prosjektet ikke blir som du hadde forutsatt

ENKEL I BRUK – ALT PÅ ETT STED

Komplett Meldingstjeneste

N

Alt på ett sted

All kommunikasjon på ett sted gjør det enkelt å holde oversikt.

EVT;ISTEDET: “Dokumentasjon”,. Eller Dokumentasjon som helt eget punkt lenger nede.

BILDER OG VEDLEGG? 

N

SMS - Epost - Push

Mottager får varsel via SMS og Epost. For brukere av appen, så får de Push varsel i tillegg.

N

Svar via lenke fra SMS eller Epost

Andre som ikke har bruker i systemet vil kunne svare i WEB portal via lenke mottatt på SMS og Epost.

Z

Meldingstråder og Meldinger

Opprett meldingstråder innad i prosjekter, og send meldinger til andre personer.

Z

Endringsmeldinger

Send, og dokumenter alle endringsmeldinger underveis via mobilapp.

N

Tilleggsarbeide og Tilbud

Egen tilbudsmodul for å sende tilbud direkte til kunde, med digital aksept av tilbud. Du får beskjed når kunde har avslått eller godtatt ditt tilbud.

Følgende meldinger kan sendes

1. Meldinger

Send vanlige meldinger fra vårt system.

2. Endringsmeldinger

En endringsmelding refererer til en kommunikasjon fra tjenesteyteren til forbrukeren om behovet for endringer i det opprinnelig avtalte arbeidet.

Dette kan være nødvendig når det oppstår uforutsette forhold under utføringen av tjenesten som krever endring i omfang, metode, materialer eller kostnader.

3. Tilbud / Endringsmeldinger

I 2015, endte 35 000 av alle som kjøper håndverkertjenester med å kontakte advokat som følge av en uenighet med håndverkeren.

200 000 opplevde et avvik mellom det de mente de hadde avtalt og det som ble utført

Følgende meldinger kan sendes

1. Meldinger

Send vanlige meldinger fra vårt system.

2. Endringsmeldinger

En endringsmelding refererer til en kommunikasjon fra tjenesteyteren til forbrukeren om behovet for endringer i det opprinnelig avtalte arbeidet.

Dette kan være nødvendig når det oppstår uforutsette forhold under utføringen av tjenesten som krever endring i omfang, metode, materialer eller kostnader.

3. Tilbud / Endringsmeldinger

I 2015, endte 35 000 av alle som kjøper håndverkertjenester med å kontakte advokat som følge av en uenighet med håndverkeren.

200 000 opplevde et avvik mellom det de mente de hadde avtalt og det som ble utført

Svar via lenke

Send meldinger direkte til avtaleparter

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Send til ønskede aktører i prosjekt

Send meldinger direkte til avtaleparter

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Kontakt oss for en demo av tjenesten

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.