Kommunikasjon
Når all kommunikasjon skjer muntlig – hva ble egentlig sagt? Ulik oppfatning om hva som som er avtalt, mellom deg som kunde og utførende håndverker kan medføre at prosjektet ikke blir som du hadde forutsatt
ENKEL I BRUK – ALT PÅ ETT STED
Komplett Meldingstjeneste
Alt på ett sted
All kommunikasjon på ett sted gjør det enkelt å holde oversikt.
EVT;ISTEDET: “Dokumentasjon”,. Eller Dokumentasjon som helt eget punkt lenger nede.
BILDER OG VEDLEGG?
SMS - Epost - Push
Mottager får varsel via SMS og Epost. For brukere av appen, så får de Push varsel i tillegg.
Svar via lenke fra SMS eller Epost
Andre som ikke har bruker i systemet vil kunne svare i WEB portal via lenke mottatt på SMS og Epost.
Meldingstråder og Meldinger
Opprett meldingstråder innad i prosjekter, og send meldinger til andre personer.
Endringsmeldinger
Send, og dokumenter alle endringsmeldinger underveis via mobilapp.
Tilleggsarbeide og Tilbud
Egen tilbudsmodul for å sende tilbud direkte til kunde, med digital aksept av tilbud. Du får beskjed når kunde har avslått eller godtatt ditt tilbud.
Følgende meldinger kan sendes
1. Meldinger
Send vanlige meldinger fra vårt system.
2. Endringsmeldinger
En endringsmelding refererer til en kommunikasjon fra tjenesteyteren til forbrukeren om behovet for endringer i det opprinnelig avtalte arbeidet.
Dette kan være nødvendig når det oppstår uforutsette forhold under utføringen av tjenesten som krever endring i omfang, metode, materialer eller kostnader.
3. Tilbud / Endringsmeldinger
I 2015, endte 35 000 av alle som kjøper håndverkertjenester med å kontakte advokat som følge av en uenighet med håndverkeren.
200 000 opplevde et avvik mellom det de mente de hadde avtalt og det som ble utført
Følgende meldinger kan sendes
1. Meldinger
Send vanlige meldinger fra vårt system.
2. Endringsmeldinger
En endringsmelding refererer til en kommunikasjon fra tjenesteyteren til forbrukeren om behovet for endringer i det opprinnelig avtalte arbeidet.
Dette kan være nødvendig når det oppstår uforutsette forhold under utføringen av tjenesten som krever endring i omfang, metode, materialer eller kostnader.
3. Tilbud / Endringsmeldinger
I 2015, endte 35 000 av alle som kjøper håndverkertjenester med å kontakte advokat som følge av en uenighet med håndverkeren.
200 000 opplevde et avvik mellom det de mente de hadde avtalt og det som ble utført
Svar via lenke
Send meldinger direkte til avtaleparter
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Send til ønskede aktører i prosjekt
Send meldinger direkte til avtaleparter
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.